Doç. Dr. Onur GÜRER

20 Yılı aşkın doktorluk hayatında binlerce varis hastasına umut olan Doç. Dr. Onur GÜRER 2014 yılı itibari ile Idea Nişantaşı kliniğinde görev yapmaya başlamıştır. Ücretsiz muayene ve ameliyatsız varis tedavi uygulamaları ile adından sıkça söz ettirmektedir. Şimdi dilerseniz doktorumuzu yakından tanıyalım.

Doktor Onur GÜRER Kimdir?
1966 Yılında İstanbul’da hayata merhaba diyen uzmanımız ilk, orta ve lise eğitimini doğduğu yer olan İstanbul’da tamamlamış olup, 1992 yılında ise İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi’nden mezun olmuştur. Kalp damar cerrahi ihtisasını aldıktan sonra 15 yıl boyunca Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Araştırma Merkezi’nde görev yapmıştır. Daha sonrasında 7 yıl boyunca özel bir hastanede başhekim olarak görev almıştır.

Doçent Ünvanı Aldı
Türkiye’nin önemli kalp damar cerrahi uzmanlarından olan Doktor Onur GÜRER 2015 yılında Op. Dr. olan ünvanı Doçent olmuştur. Sergilediği üstün başarıdan dolayı Idea Klinik olarak kendisini tebrik ederiz.

Idea Klinik Şişli Kliniğinde Görev Yapıyor
Türkiye genelinde 5 farklı klinik ile hizmet veren Idea Klinik Şişli kliniğinde 2014 Yılında hasta kabulüne başlamıştır.

Ameliyatsız Varis Tedavisi Uygulamaktadır
Türkiye’nin ilk SGK anlaşmalı varis tedavi merkezi olan Idea Klinik Şişli kliniği dahil tüm şubelerde ameliyatsız tedavi yöntemleri uygulamaktadır. SSK, Bağkur, Memur ve Memur emeklilerine ücretsiz muayene imkanı olup, tedavilerde ise %50 indirim yapılmaktadır. Varis teşhisi konan hastalara Lazer, Radyo Frekans, Köpük ve Skleroterapi gibi yöntemler uygulanmaktadır. Sadece 10 dakika gibi kısa bir sürede varis hastalığından kurtularak sağlığınıza kavuşursunuz. Varis hastalığı ve tedavisine dair daha fazla bilgiye erişmek için aşağıda yer alan bağlantıya tıklayabilirsiniz. http://www.ideaklinik.com/varis-hastaligi.html

1. radyofreakansdan sonra güneşlenebilirmiyim

1. Radyofrekans uygulaması sonrası o bölgede kabuklanma oluşacaktır.Kabuklar düştükten sonra güneşlenebilirsiniz.

Doç.Dr.Onur Gürer

2. Kuyruk sokumunda şislik var kil donmesi midir

1. büyük ihmimalle kıl dönmesidir.kuyruk sokumundaki şişlikde kıl dönmesinin apseleştiğini gösterir.kesin tanı için muayene olmalısınız.
      Nizam Kurtdere