Varis Tedavi

Özellikle en fazla varis hastasının bulunduğu İstanbul bir çok kamu ve özel sağlık merkezi bulunmaktadır. Önemli olan uygulanan varis tedavi şekli, tedavi sonrası yaşanacak süreçtir. Mutlaka bu bilgileri iyice araştırmaları ve ondan sonra tedavi olacağınız kurumu seçmelisiniz. Çünkü çok farklı uygulamalar olup, aynı zamanda uygulanan tedaviye göre ilerleyen zamanlarda hastalığın tekrarlama riski bulunmaktadır.

Varis Hastalığı

Ameliyatsız Varis Tedavi Yöntemleri Önceliğiniz Olmalı
Bundan 10 yıl öncesine kadar tek alternatifi ameliyat olan Varis hastalığı şimdi ameliyatsız yöntemlerle kolayca tedavi edilebilmektedir. Ameliyatsız varis tedavi yöntemlerinin en önemli avantajları hastanede yatma yok, narkoz yok, tekrarlama riski sadece %5 olup, tedavi sonrası iş gücü kaybı yok, aynı gün evinize dönebilirsiniz. Varis ameliyatı ise bir kaç gün hastanede yatma zorunluluğu olup, tekrarlama riski %90 oranındadır. Yani ameliyat edilen yerde 2 yıl içinde varis olması kesinlikle şaşırtıcı olmamalıdır. Ameliyat sonrası ayrıca en az 2 hafta evde yatmanız gerekecektir.

Tüm Sağlık Merkezlerinde Olur mu?
İmkan güzel olmasını güzelde her yerde ameliyatsız varis tedavi imkanı bulmanız mümkün değildir. Çünkü ciddi bir yatırım, bilgi düzeyi ve uzmanlık gerektirmektedir. Aynı zamanda varisin yoğunluğuna göre bir yada birden fazla seans gerektireceği için hasta yoğunluğu olan yerlerde uygulanması nerdeyse imkansızdır.

Peki Nasıl Yapılıyor?
Ameliyatsız varis tedavi deyince ilaç, krem, bitkisel karışım yada varis çorabı vs sanmayın. Bunların hiç biri olmayıp, teknoloji ile alakalıdır. 4 Farklı ameliyatsız varis tedavi yöntemi bulunmakta olup, kılcal ve orta boy venler için Lazer ve Radyo Frekans cihazı cilt üzerinden uygulanmaktadır. Anında varislerin kaybolduğunu görürsünüz.

Skleroterapi & Köpükle Varis Tedavi
Yukarı da bilgisi yer alan Lazer ve Radyo Frekans (RF) kılcal ve orta boy venlerin tedavisinde uygulandığını aktardık, şimdi ise tüm venlerin tedavisinde uygulanabilen ve tavsiye edilen iki yöntemi tanıyacağız. Aslında bir birinin benzeri olup, çok küçük bir ayrıntı bulunmaktadır. Skleroterapi varis problemi için geliştirilmiş olan bir ilacın çok ince bir enjektör ile damarlara enjekte edilmesidir. Köpükle varis tedavi yöntemi ise aynı ilacı saf kullanmak yerine özel bir cihaz yardımı ile ilaç + hava şeklinde köpürtülmesi işlemidir. Hazırlanan bu köpük yine çok ince bir enjektör yardımı ile varisli damarları enjekte edilmektedir. Anlatmakla bir yere kadar tarif edilebilir. En iyisi siz aşağıdaki video’dan izleyin.

Op. Dr. Onur GÜRER Varis Tedavisi
Şişli idea klinik’te görev yapan ünlü kalp ve damar cerrahisi uzmanı Op. Dr. Onur GÜRER ücretsiz varis muayenesi imkanı ve SGK anlaşmalı imkanları hizmet vermektedir.

Varis Tedavi Ücreti Ne Kadar?
Ücretsiz muayene imkanı sunan idea klinik varis tedavi ücretleri hastalığın yoğunluğuna göre değişmektedir. Sizde ücretinizi hemen öğrenmek için http://www.ideakliniksisli.com/tedavi-ucretini-ogren/ adresinden hastalınıza dair resim göndererek hemen öğrenebilirsiniz.

Varis hastalığı hakkında daha fazla bilgi, belge ve görüntüye ulaşmak için sizde http://www.varisistanbul.com sitesinden yararlanabilir. Doktorunuza sorunuzu aşağıdaki form ile sorabilirsiniz.