Tedavi Ücretini Öğren

Tüm IDEA Kliniklerinde olduğu gibi Şişli şubesi de sanal muayene imkanı sunmaktadır. Böylece kliniğe gelmeye gerek kalmadan hastalığınıza dair göndereceğiniz fotoğraflar konusunda uzman doktorlar tarafından incelenerek sizlere hastalığınız ve tedavi ücreti hakkında detaylı bilgi vermektedir.

Kalp ve damar cerrahi uzmanımız ile Genel cerrahi uzmanımızın görev yaptığı kliniğimizde hastalıklarınız ve tedavisi hakkında ki detaylı bilgi hemen verilmektedir.

Şişli Tedavi Ücreti

WhatsApp ile Resim Gönder Tedavi Ücretini Öğren
Akıllı telefon kullanıcıları hastalığına dair çekecekleri bir resmi 0532 463 96 82 numaralı telefondan IDEA Klinik Şişli kliniğimizde görev yapan hekimlerimize göndererek öğrenebilirler. Aynı zamanda hekimlerimize soru sorma imkanı da olup, direkt görüşme yapabilir, hastalığınızla ilgili bilgi alabilir, randevunuzu alabilirsiniz.

Sanal muayene ve tedavi ücretini öğrenmek için

Randevu almak için

Bilgisayardan Resim Göndererekte Öğrenebilirsin
Tek çözüm yolu tabi ki WhatsApp olmayıp, aynı zamanda internet bağlantısı olan her yerden bir tıkla yine kliniğe gelmeden önce ne kadar ücret ödeyeceğinizi öğrenmek isterseniz aşağıdaki formu doldurup, fotoğraflar ekleyerek gönderebilirsiniz. Aynı şekilde göndereceğiniz fotoğraflar ilgili branşın uzman doktoru tarafından değerlendirilip tarafınıza ücret bilgisi verilecektir.

Yukarda yer alan formu dikkatlice doldurmalısınız. Hekimlerimizin tedavi ücretini size iletebilmesi için aktif telefon yada email adresi belirtmelisiniz.